Packar bara en liten väska idag...

Om ett par timmar åker jag till Montreal i Kanada, kommer hem på Söndag så det känns skönt med en kort resa.

Känner mig lite trött från gårdagskvällen i puben. Julies nya kille var jättetrevlig men helt annorlunda mot för vad jag hade föreställt mig. Ni vet när man har en bild av någon och så är de helt tvärt emot när man väl ser dem! Men jag tror att det passar bra i hop och han verkar väldigt kär i henne! :)

Lägenheten vi tittade på igår var jättefin. Ganska liten men fräsch och i ett helt perfekt område i Chiswick! Precis vid alla bussar, affärer, cafeer och restauranger- som sagt helt perfekt! Paret som bor där var normala, trevliga australienare och vi kände direkt att vi tyckte om dem och skulle trivas med dem. Dessutom kände killen en av Marks kompisar, världen är liten! Nu hoppas vi på ett svar från dem, vi vill jättejärna flytta in!! Lite dyrare än där vi bor nu men mycket bättre att bara dela med ETT annat par - dessutom normala människor. Det är som en kamp att hitta något här i London, och man måste sälja sig själv så vi hoppas att vi gjorde ett bra intryck....

Nu ska jag duscha och fara på jobbet. Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer
Jenny

Hej Cillis! Va roligt att du bloggar igen.. Spännande att följa vad som händer i FRU ONKENS liv :) Fröken Ersson och Mr Mike ska åka till Stockholm nästa fre-lör.. VÅR första resa tillsammans, spännande va? ;p Kram o ha det bra i Kanada!

2008-10-17 @ 14:04:51
Monica

Du måste ju ha stor möjlighet att se hockey med STORA STJÄRNOR "lyllos" Stora KRAMIZAR

2008-10-17 @ 22:22:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0