Someone is watching over me...

Ibland känner jag mig helt enkelt säker på att det är någon som finns där och ser efter mig. När saker går riktigt fel och man är i nöd och inte ser någon lösning på något så finns han där. Ibland handlar det om stora, viktiga saker och ibland om små, kanske för andra betydelselösa saker.....

När jag insåg att mitt minneskort till kameran hade pajat (fast det var nytt!) och alla våra 680 bilder från vårt bröllop och bröllopsresan hade försvunnit fick jag panik! Jag satt i köket hemma hos mamma och bad till Gud, och jag slog upp bibeln och där fanns plötsligt ett kapitel om hopp och styrka. Jag bad att han skulle hjälpa mig så att det finaste minnet i mitt liv skulle räddas och så att jag fick ha kvar de underbara bilderna som vi tagit av vår mest speciella tid tillsammans.

Ett par timmar senare hade Mark hittat ett program på internet och lyckats rädda några, men det var flera hundra som fattades. Så jag lämnade in kortet på en fotoaffär i Sundsvall och har sedan dess gått och oroat mig och inte ens vågat tänkt på det sedan dess......tills mammas paket damp ner i postlådan igår.

Mark fick kolla, jag var för nervös. Och där, en efter en, kom de fram på datorn!!!!! Det var fortfarande några som vi förlorade men de flesta var där!!!!!!!!!!! Vår bröllopdag, bröllopsmiddag, vår första vecka som nygifta i Las Vegas och vår resa genom Kalifornien! Nästan allt var där! Jag kände mig så otroligt lycklig och tacksam och jag vill bara gråta av glädje när jag ser dem!

Jag känner mig helt säker på att jag fick hjälp från ovan. Kanske det låter fånigt men det var så otroligt viktigt för mig och äntligen kan jag andas ut. Yes!!!!!

Här kommer ett par bilder.... Lägger ut fler imorgon om ni vill se?


























Kommentarer
Fadern

Vad glad jag blir för din skull. Vilken lättnad och få se att de gick och rädda bilderna. Nu snöar det här i Sundsvall brrrrrrr. Kram

2008-10-29 @ 19:33:13
Mattis

Va bra gumman, du som var så ledsen! Vilka fina bilder. Jag gillade den som speglades i marks solglasögon, den var super läcker :)

2008-10-29 @ 22:21:21
Fanny

Va härligt Cilla att du hittade bilderna! Dom va jättefina och roliga.. Vill gärna se fler ;)

2008-12-02 @ 11:54:53
URL: http://effet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0