Svar till Crixan och Charlotte

Tack för era kommentarer och för att ni delade med er till mig om er migrän och huvudvärk! Tänk att jag inte är ensam!!

Min migrän lugnade sig lite till slut igår (men kom tillbaka emellanåt) efter jag tagit två Imigran och två Migraleve och nu idag har jag 'bara' huvudvärk igen.

Charlotte - din migrän låter som att det kommer från något, som du säger kanske synen. Men jag tycker det låter som det skulle kunna komma från ryggen eller nacken, speciellt om du svimmade efter att ha fått massage? Hur som helst låter det som du får vidriga anfall, även värre än mina....stackare!

Crixan - att äta pizza om man känner att ett anfall är på gång, låter ju toppen! ;) Skämt åtsido så kan det kanske var en bra ide, för det är ju något 'rejält' och varmt som man kan äta snabbt, vilket är vad jag ofta behöver när jag får migrän! Jag tycker synd om dig som inte tål Imigran dock, för det är det enda som verkligen hjälper vid ett riktigt migränanfall, jag skulle inte kunna leva utan det för då håller migränen i sig i flera, flera dygn.

Tänk att det finns fler som äter så mycket piller som mig! Det är ju inte för att vi är beroende, det är för att vi inte orkar leva med ständig värk. Jag önskar att alla kunde förstå det....

En grej som saknas i Sverige som nog skulle hjälpa andra är medicinen Migraleve. Det är den bästa medicinen som finns, som man kan ta när man känner att ett anfall är på gång. Jag skulle inte kunna leva ett vanligt liv utan den men tyvärr säljs den bara här i England. Ni kan beställa den online om ni vill prova den, den har hjälpt mig i flera år!



Migraleve Pink 12x


Kommentarer
Mattis

Den är ju även världens bästa baksmälle botare :)

2008-10-22 @ 20:02:57
Anonym

Ironiskt nog är jag själv massör. =)

Tack den där medicinen ska beställas hem, låter väldigt lovande både mot det ena och det andra ;)



2008-10-22 @ 22:20:14
Anonym

Oj glömde fylla i att det var jag som skrev.

2008-10-22 @ 22:21:49
Charlotte

Va fasen, den tar ju bort namnet. Aja, det är Charlotte som skrivit innan. Jag och datorer! =/

2008-10-22 @ 22:23:14
Crixan

Kan ju vara värt att prova den :) kommer nog att beställa...



Om det finns en gud, så är nog migränen helvetet...

2008-10-23 @ 11:24:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0