Yes!!

Jag gick och vägde mig och gick på Viktväktar-mötet med Ness ikväll. Tjejen som är ledare där ropade högt när hon såg mig 'Åh hej, vad kul att du kom tillbaka!' Jag tror hon tyckte att jag var väldigt pessimistisk förra veckan....ops!

Ness ställde sig på vågen före mig och såg så lycklig ut när hon lyckats gå ner lite mer i vikt! Sedan var det min tur.... Hade inga större förhoppningar och först blev jag sur när ledaren prisade mig och sa att jag varit duktig. Vaddå, jag har bara gått ner 0.2 kilo tänkte jag och hoppade surt av vågen.

En stund senare när hon (Georgina) stod och predikade om frukt och grönsaker (medan jag och Ness satt och pratade om vin!) så insåg jag plötsligt att..... jag hade gått ner 1.2 kilo!! Plötsligt såg hela lokalen ljusare ut och jag fick ett leende på mina läppar. Det är inte mycket, men det är en början. Idag slängde jag bort ALLA mina för små jeans, för i fall jag går ner i vikt kan jag gå och köpa nya. Så det så!

Kanske är det värt att svälta sig själv och ha huvudvärk om det ger resultat? Vi får se.





Kommentarer
Mattis

Varför svälter du dig själv? Man måste ju äta sig mätt, annars brukar det ju gå åt skogen med dieter om man går runt o är hungrig hela tiden. Puss!!

2008-10-24 @ 12:51:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0