Life in the fast lane

Så är mitt liv just nu! Allt går så snabbt, är så stressigt och jag önskar jag kunde sakta ner tiden lite, bara lite....

Kom precis hem från Singapore. Mark följde med mig på min resa och vi hade jättekul, åt mest, men hann också med lite seightseing, shopping och bada i den underbara hotelpoolen. Vips så är vi hemma i London igen, med ett bultande hjärta och en lång lista på vad som måste hinnas göra inom de närmsta två dagarna.

- Packa inför bröllop och TVÅ veckors semester i USA.
- Sova (hinner vi ens det?) av sig jetlagen lite
- Hämta vigselringarna
- Hämta Marks kostymbyxor
- Handla
- Laga middag tills våra vänner Julie, Matt och Lauren kommer och bor hos oss ikväll och vi ska ha middagsbjudning! (HJÄLP!!!!)
- Träffa Marks moster och hennes man som är i London i bara tre dagar och visa dem runt!
- Färga hår, vaxas
- Ringa Marks bror som ska överraska Mark i Vegas!
- Ringa min familj och Marks familj
- Träffa min underbara kompis Clare som jag inte sett på två år och som ska bo i vårt rum medan vi är borta (hon kommer från Australien imorgon)
- Plus en miljoner saker till som vi absolut inte har tid med! Ahhhhhhhhhhh.

Samtidigt är det väldigt pirrigt och spännande.

Om FYRA dagar ska jag och Mark stå vid altaret och gifta oss, i LAS VEGAS!!!!

Yeah baby! ;)

Vad var det jag sa? This is my life in the fast lane!



Kommentarer
malin

oh my! så snart! åhhh vad jag ska tänka tänka tänka på er... snälla Cilla - kan du inte ringa när du är tillbaka i London igen... eller när du har tid bara... jag vill så gärna prata lite med dig - det var ju typ hundra år sedan!!! på riktigt... ALL LYCKA TILL DIG OCH MARK //tusen kramar....

2008-09-04 @ 22:52:36
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0