Cobb sallads and Diet Dr Peppers!


.....är underbart gott och jag har precis ätit och druckit upp allt som jag köpte nere på den härliga American diner's nere på gatan. Mmmmm.... Magen är alldeles uppblåst och mätt.

Jag och Jo tog oss ut på en till promenad på stranden i morgonsolen innan det strax blir dags att var instängd i flygplanet resten av dagen och natten....suck! Ska nu duscha och packa, ta på mig uniformen, sminka mig och sätta upp håret. En ritual som upprepas varje vecka. Så goodbye LA och hello to gamla London!

P.S, Tack kära pappa för alla svenska filmer du köpt till mig som håller mig sällskap på mina resor, just nu ser jag på serien 'Leende guldbruna ögon'. :) Massa krama



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0