Snapshots from gorgeous, wonderful Thailand!

Sitter i soffan för första gången på flera veckor, och försöker komma över en migrän som jag hade hela natten. Ryggen och nacken värker. Har så mycket att göra den här veckan innan Marks föräldrar kommer hit och innan vi far till Sverige över påsk men måste vila lite först och försöka komma över min jetlag. Som tur är så är jag van med jetlags, men ibland tar det kål på mig i alla fall.... Jag gick från Australien till Kanada på två dagar och enorma tidskillnader. Jag sov 16 timmar i streck i Kanada!! Whoooo.

Lägger in lite bilder från Thailand. Jag har så många foton men kan inte lägga ut alla, så här kommer några! Foton från Australien och bröllopet kommer imorgon. Enjoy! :)












Kommentarer
Solmaz

Vad häftiga bilder!! Den med tigern - ascool! Var du aldrig rädd??? Kram

2009-04-01 @ 19:09:06
Elisabeth

Hej



Underbara bilder förstår att ni har haft det underbart. En fråga från mina arbetskompisar var tiger drogad eller nersövd?

Kram Elisabeth.

Hälsa Mark.

2009-04-03 @ 07:46:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0