Loving Los Angeles!



Var är jag idag?


Long Beach, Los Angeles

Vad ser jag från hotellfönstret?

Eftermiddagssolen som skiner från en klarblå himmel, har utsikt över en marina och havet, och dessutom det kända kryssningsfartygen Queen Mary. Inte helt fel!

Vad gjorde jag igår?

Gick och tog oss ett par kalla drinkar i eftermiddagssolen igår i marinan. Satt i solen och surrade och njöt efter en lång dag på flyget.

Vad ska jag göra resten av dagen?

Ligga i sängen och lata mig kanske, kanske se någon bra dvd!

Vad har jag gjort idag?

Jag och min kompis Jo gick på en 2 1/2 timmars promenad i morgonsolen på stranden! Helt uuuuunderbart! Sedan gick vi och åt grekisk lunch och delade en flaska rose vin! Det hela slutade med att hon gick tillbaka till hotellet och la sig och sov och jag stannade kvar och shoppade!

Vad har jag ätit?

Grekisk sallad med grillad lax, pita bröd och hommus! Mmmmmmm.

Vad tänker jag på just nu?

Hur och när och var vi ska åka på semester i sommar. Måste ordna det snart!


Tänkte lägga ut lite blandade bilder från de senaste veckorna:


Grönland, den vackraste vy jag någonsin sett genom flygplansfönstret! Allt är fruset och det är stora isberg utanför 'kusten' som är fastfrusna i isen. Helt otroligt!



Mina älsklingar hemma i Sundsvall. Visst är dom underbara!











Mark och jag ute på våran takterrass i Fredags. Myste med pizza, champagne och vin i solndedgången!



Lördag i London-town:





Jag och Jo i Los Angeles:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0