Solen skiner i New York!

Sitter i New York med en kopp kaffe och svettas och pustar ut efter en riktig workout i gymet! Phew!! Solen skiner ute och jag borde duscha och ta mig ut bland hullret och bullret i Manhattan. Kanske kika in i H&M eller ta en prommis i Central Park?

Marks mamma och pappa kom till London imorse men jag kunde tyvarr inte vara med i Heathrow och ta emot dem med Mark. Jag ska fara hem och traffa dem en snabbis imorgon mellan mina resor (far till Washington Tisdag). Vi hade dock skurat hela lagenheten tills de skulle komma och jag la en liten present till dem pa sangen. (Fotoram med foton av oss alla i Australien.) Jag hoppas de kande sig riktigt valkomna!

Pa Torsdag ska vi fara till Sundsvall och de ska antligen fa traffa min familj! :) Jippi!!

Nej dags att ta sig ut i solen! Hej svejs!



Kommentarer
malin

hej gumman, hoppas att allt är bra med dig - att ni haft det bra med Marks föräldrar på besök kramar

2009-04-20 @ 21:58:21
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0