Brrrrrrr.....

Brrrrrr....har frusit hela natten under hemresan till London. Kallt, kallt var det vid alla mat-chillers och vinden susade in genom flygplansdorrarna. Jag var grining och ville bara hem, och jag hade ingen kofta med mig. Tur att jag jobbade med trevligt folk i alla fall, de forsokte pigga upp mig lite mellan varven! :)

Nu ligger jag hemma med min hotwater bottle vid benen och njuter. Ska sova medan alla andra jobbar, ha!

Vill fortfarande helst hem till Sundsvall igen, vill ateruppliva helgen, hem till min familj. Fast jag skulle nog inte orka med att dra min resvaska och checka in till ett till flyg just nu. Nej, sooooooooooooova ska jag!

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......................



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0