Lugnt i Kapstaden....

Det e vinter i Kapstaden, ca 18 grader och halvmolnigt blandat med regn. Men jag har sett allt man kan se i denna underbart vackra stad och jag vill bara ta det lugnt och vila och lite regn passar mig bra just nu! :)

Har slappat och sovit av vinet vi drack i restaurangen igar. Sedan tog jag mig en uuuuuunderbar massage i hotellets healthspa, vaxade armarna och fargade ogonbryn och fransar! Vips och jag blev klar till semestern pa Fredag, fin och frasch! Sitter nu i Virgin Active gym och funderar pa att svettas lite bland alla maskiner. Gymet e splitternytt och superfint och vi kan komma hit alldeles gratis, inte helt fel! Gratis internet inte heller fel! ;)

Vi far till Turkiet pa Fredag och pa Tisdag vidare till Grekland. I just can't WAAAAAIT!!!! Ska bli mysigt med semester, sol, bad och att spendera tid med min underbara man och saklart Paul och Beck!

Nej dags att ta sig in till gymet innan vi ska ses i baren igen....



Kommentarer
malin

åh vad det låter härligt vännen - hoppas ni får en underbar semester :) stor kram!

2009-08-10 @ 18:53:58
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0