Blizards in Boston!

Har varit hemma en sväng mellan mina USA resor denna vecka. Var i Boston och kom hem imorse och åker till New York imorgon. Kallt och snöigt....brrrrrrrr! Blåste riktiga vindar och MASSA snö när vi landade i Boston.

Festen i Fredags med eon var helt fantastisk och jag kände mig riktigt uppklädd i mina lockar och nya partydress! Bilder kommer senare i veckan.... Mådde inte så bra på lördagen när jag skulle fara till Boston kan jag dock säga... blev en sen natt med lite väl många glas champagne. Men så ska de väl vara på en riktig julfest!
Nu är det dags för sängen, måste upp klockan 5 imorgon!
Åh, måste bara berätta att idag föddes lilla Max Windress, Luke och Ness lilla pojke. 10 dagar försenad men jag är säker på att det var värt det. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0