Grattis!!

Hemma från Indien.... träffade en gammal kompis igår på Heathrow så vi hamnade i puben. Snacka om att jag var trött när jag kom hem, hade varit vaken i 24 timmar och jobbat på en minst sagt HEKTISKT flyg!! Mark fick laga mat, sov i tolv timmar och vaknade nyss. Jag var som i ett töcken, kunde knappt prata med min kära man, av trötthet. Nu har jag ledigt i tre dagar innan jag ska fara till Cairo, och där kanske jag blir kvar tills efter nyår!!!!!!!!!!!!!! Ni kanske har läst ända där borta i Sverige om strejken som vi hotar med i British Airways? Vi ska strejka 22 december - 2 januari eftersom de försöker ändra alla våra förhållanden (lång, lång historia) och vi har nu världens sämsta press här i England om hur vi kommer att förstöra allas jul och få British Airways att gå under! TACK till vårt starka fack säger jag bara, som kämpar för oss och våra rättigheter!!!!!!!!!
Nu hoppas jag bara att jag inte blir fast i Egypten i 15 dagar!!!!!!!
**************************************************************************'
Så till en underbar sak som hänt denna vecka;
GRATTIS TILL JENNY OCH MICKE SOM HAR FÖRLOVAT SIG!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi är så, så lyckliga för er skull!!!!!



Kommentarer
Jenny

Tack så mycket Cilla o Mark :) Det känns verkligen super måste jag säga! Kram!!

2009-12-17 @ 15:36:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0