Julen närmar sig snabbt!

Så var det nåt fel på min kamera igen fast den precis har varit inne på lagning.......suck!!! Jul utan kamera är ju inte särskilt kul!
Har precis kommit hem från Kairo, Egypten där det var betydligt varmare än här i England...brrrrrrrr! Snön har dock smält, tyvärr. Vår lägenhet går inte att värma upp när det är 0-gradigt eftersom det är så dåliga fönster här där blåsten och kylan viner in genom springorna så ni kan tänka er att man fryser!
Jag sitter här och undrar om det är något fel på mig? Mark ville att jag skulle komma in till city och träffa honom och hans kompis Dan på puben ikväll men jag orkar helt enkelt inte. Jag blir alltid så trött nu för tiden efter ett flyg och av jetlagen fast förr om tiden brukade jag inte bry mig om sånt utan alltid ta chansen på en kväll ute på stan. Börjar jag bli gammal???? Nääääääeee!
Nu ser jag i alla fall fram emot tre dagar över julen, ledig, tillsammans med min älskade man och våra vänner. På julafton blir det svensk tradition med julmässa på svenska kyrkan (börjar väl gråta igen som alltid när jag blir rörd och saknar min familj och min barndom) och svensk julmiddag hemma med Mark. På juldagen blir det engelsk/australiensk tradition med roast dinner (jag ska slinka med lite sill och lax också, hi hi) hos Luke och Ness. Det blir mer en fest antar jag eftersom vi blir tio stycken.
God Jul så länge! :) Hoppas på att fixa kameran så jag kan lägga in lite julbilder från Hyde Parks julmarknad.


Kommentarer
mamma

God jul tillbaka till er.

Vet du Cilla, det känns så tryggt numera med dig fast du är borta i ett annat land när du nu har din make. Nu är ni två som kan hjälpas åt vad som än händer. Julkramar och en önskan om julefrid till er.

2009-12-23 @ 12:57:02
Mattis

Hoppas du får en fin jul syrran! Såg pappa fått ett julkort, men inte vi :/ buhuuu.

Miss you!

2009-12-23 @ 14:44:45
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Kenneth

Jasså, har det varit 0-gradigt, stackars er. Här var det - 23* i går morse, inne.

När jag var barn bodde vi i en kartong, i den drog det kallt.

2009-12-25 @ 10:35:10
Lena.A

GOD FORTSÄTTNING OCH GOTT NYTT ÅR.

Hoppas ni mår bra och att ni fick många julklappar.

Ha det så bra.

Lena.A, Stefan, Emma.

2009-12-25 @ 12:44:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0