Less

Sitter hemma i soffan och är riktigt irriterad. Jesse (min knäppa housemate) är hemma och är 'sjuk' som vanligt. Allvarligt, hon måste vara den värsta hypokondriakern i världen, idag hade hon 'ont i huvudet' och var så rädd att det var något fel med henne, men ändå står hon i köket och lagar mat hela dagen och går ut och shoppar! Oj, vad sjuk hon är! Hon borde få en migrän-attack och se hur det känns!!

Så nu stör hon mig i min annars lugna, lediga dag! Blä!!!! Jag får inte ens se vad jag vill på TVn, hon ska alltid se sina skitserier. Hela dagen har hon irriterat mig och sagt så mycket idiotiska saker att jag undrar om hon är normal?

Igår hade vi ett par som kom och kollade på deras rum (eftersom de flyttar hem till australien på nyår, tack och lov). Men paret som kom var de konstigaste människor Mark och jag någonsin hade sett! Vi tog en blick på varandra över deras axlar när de kom in och jag började nästa gapskratta! Men fick hålla mig och visa runt, vara trevlig och låtsas. Hon har en 'PHD' (mer än doktorant) i hur människor reagerar när man tänker på mumier!!!!! Hon ville ha en bokhylla så att hon kunde ha sina mumie-böcker där och hon ville att jag skulle visa hur tvättmaskinen fungerade, osv osv. De var så otroligt KONSTIGA att jag inte ens skulle kunna bo med dem i två minuter! Mark ville inte ens sitta på soffan när de gått eftersom de suttit där. Ha ha haaaaa! Jag såg att killen skämdes varje gång hon började prata!

Så är jag arg på jobbet också, men orkar inte gå in på det här. De behandlar mig som skit just nu och jag är i konstant kontakt med min chef, som faktiskt håller med mig. Hur som helst, jag HOPPAS vi går ut och strejkar den 22 December! Ha, det skulle vara rätt åt British Airways just nu! Jag ska rösta JA till strejk!

Det enda roliga som hänt idag är att jag pratade med min kära syster- men som tyvärr är sjuk!

Nu ska jag laga lite middag och sedan promenera med Mark upp till Westfield (det superstora, snygga shoppingcentret i Sheperds bush).

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Svar på kommentarer: Evis- ja jag ska lägga upp kort på klänningen, jag lovar! Ska bara hämta upp kameran först eftersom den är inne på lagning! Kenneth- baywatch-tjejen är Amy, min kompis. Eller menade du mig?! He he he ;)




Kommentarer
monica

längtar till ni flyttar hem då slipper ni nya "grannar" oxå. KRAMIZAR

2009-12-02 @ 23:41:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0