Tyck lite synd om mig....

Så var man hemma från Delhi... tack och lov! Himla jobbigt var det och mina ben värkte efter flyget hem. Jag fattar inte varför de inte kan slänga toapappret i toaletten utan måste torka sig i rumpan sedan slänga ner det på golvet BAKOM toaletten så vi måste ta på oss plasthandskar och plocka upp deras äckliga toapapper??!! Snuskar! Inte svårt att missa toan när de är så små på flygplanet. :( De är dessutom så smutsiga att det ligger skräp, mat, smulor och grejer ÖVERALLT på golvet och stolarna när de klivit av. Usch! Har de det så hemma också?
Idag sitter jag och räknar minuterna tills imorgon eftermiddag då mina housemates Jesse och Jimmy åker hem till Australien för gott. YES!!!!!!!! Försökt vara snäll och vänlig och t.o.m erbjöd mig att laga middag till dem ikväll men som tur är ska de ut för en gångs skull. Hi hi, var smart och frågade i sista sekunden. De har inte frågat en enda fråga om vad vi ska göra i nyår, om vår flytt till Stockholm eller något och jag tycker det är så himla oförskämt och själviskt eftersom vi alltid frågar dem om deras liv. Man kan ju inte sitta i vardagsrummet och dricka en drink och 'prata' om de är helt tysta så det är alltid Mark och jag som måste vara trevliga. Som tur är har det inte kommit fram någon ny som ska flytta in här ännu så vi kanske får vara ifred i några dagar i alla fall?! Hoppas!
Nyårsaftonen ska vi fira...hm? Vet inte. Vi hade planerat att bara äta middag jag och Mark och ha de riktigt mysigt och fira att vi var ensamma och sedan ta tunnelbanan till London Eye och ta med oss lite champagne och se fyrverkerierna eftersom det är vårt sista år i London.... Men då fick vi ett sms av Dave och hans nya tjej som undrade om de fortfarande fick komma till oss på middag? VA?? Måste ha sagt något som vi inte kan komma ihåg sist vi sågs? Så nu vet vi inte. Förra året fick vi laga middag och vara värdar i fyra dagar medan Dave och hans f.d tjej bodde hos oss och inte ville åka hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åh...suck. Varför ska man alltid ha små problem?
Nu ska jag dra mig ur sängen och fixa allt som måste fixas. Det spöregnar ute så jättemörkt i hela lägenheten....
However, on a brighter note.... jag är ledig i tre dagar och sedan blir det solen i BAHAMAS!!!


Kommentarer
malin

gott nytt år vännen, hoppas att ni får det fint ikväll trots att det blev ändrade planer - här i Gbg är det (tro det eller ej) gnistrande kallt och det ser ut att bli en fin nyårsafton. kram till dig och din Mark, jag ser fram emot att kanske få träffa er när ni under 2010 flyttar "närmare" :) saknar dig

2009-12-31 @ 10:44:28
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0