Tyvärr är helgen slut och väskan måste packas om....

Så var min lediga helg slut... får ju inte många lediga helger så vi har haft fullt upp och det gick så fort!
I Fredags var vi på fest. Våra vänner Lenny och Scott ska gifta sig i Nya Zealand och alla som inte kunde åka till bröllopet samlades och hade en jättefest! 50 pers var vi och vi var i Chinatown i ett privathyrt rum och sjung kareoke, åt trerättersmiddag och drack vin och dansade, jätte-jättekul hade vi!
I Lördags mådde jag inte särskilt bra men när jag väl kom ur sängen gick vi på promenad runt Chiswick och tog en kaffe, shoppade lite och sedan satt vi hemma ENSAMMA och såg finalen på x-factor. Såååååååååå bra! Lagade hemmagjorda pizzor också, mums! Riktig myskväll!
I går, Söndag, körde vi ut vår van och märkte att vi hade punktering.....suck. Så efter vi fått på reservdäcket for vi på IKEA och handlade svensk julmat och åt gravad lax i restaurangen och tittade på en soffa som vi vill ha när vi flyttar hem nästa år. Efteråt for vi till Luke och Ness och fick se deras lilla nyfödda pojke, Max! Han var så söt och sååååå liten! Ness hade förvandlats till en moderlig kvinna som jag knappt kände igen och Luke var mest chockad efter den enormt snabba födseln (Ness födde 15 minuter efter hon kom in på sjukhuset - på golvet!!!!).
Mark frågade om jag nu känner för att skaffa barn efter jag sett Max, när vi kom hem... Hm.... Näe inte direkt! Undra om det är nåt fel på mig? Hrm... Men att höra förlossningshistorier kan väl inte göra någon sugen??
Nu ska jag skynda mig att packa väskan och fara till Bangalore, Indien. Suck.... Varför måste British Airways straffa mig för sånt jag inte ens gjort och skicka mig till ställen som Indien? BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!
Åh... skulle lägga ut bilder men min kamera är trasig igen. Suck. OCH Bloggen också, det går inte att göra stycken längre när man skriver!!! Jobbigt! Allt blir i en enda klump!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0