Ahhhh

Jag kan inte sova!! Vad är det för fel på mig? Jag är så trött och kunde ändå bara sova FEM timmar i natt! Varför?? Och jag som måste jobba hela natten i natt....jag kommer att dö av utmattning innan jag är hemma om...fåsenu 24 timmar från nu!!!!! Jag bara låg där, klarvaken och snurrade runt, runt. Sömntabletter och värktabletter (för tanden), öronproppar och ögonmask, ingenting fungerade!

Får roa mig med att gå på gymet...jag kan få skjuts av hotellet till ett gym i närheten.

Har en liten rolig historia från gårkvällen:

Där var vi, vårt crew, gick till baren, gick till en restaurang i närheten och åt middag, sedan tillbaka till hotellbaren. Ämnet för kvällen var sex (som vanligt) och förhållanden. Vi tjejer diskuterade med killarna (som vanligt) om allt och om hur olika vi är. Om alla som är otrogna i det här jobbet (speciellt killar förståss). En tjej blev mer och mer dragen av allt vin hon drack och berättade en massa historier om alla killar (speciellt piloter) hon har träffat sedan hon blev singel. Men som alla i slutändan vill hon bara träffa den rätta eftersom hon nu fyllt 36.

I nästa minut kommer tre piloter in i baren....varav en som jag gick på ett par dejter med när jag var singel för två år sedan!!!! Han kommer fram till mig och ger mig en puss på kinden och när han vänder sig om för att köpa en drink börjar alla i mitt crew stirra på mig och luskar direkt ut att vi hade en liten 'fling' och i nästa sekund retar de mig och ser hur röd jag blir i ansiktet.... Typiskt, typiskt, varför måste han av alla dyka upp just ikväll?? Hon Suzanne, tjejen som är ganska full vid det här laget, hör också allt. Han är en riktig flört den här killen. I nästa sekund står han bredvid oss och frågar mig om mitt bröllop och i nästa är Suzanne där och flörtar vilt med honom och han tar hennes telefonnummer rakt framför oss andra och hon köper shots till honom och fnittrar! Hon är absolut på g och jag ser vart det hela kommer att sluta! Vid det laget börjar alla gå tillbaka till sina rum och jag smiter iväg... 'hejdå'..., sedan smiter jag ut! Han märker knappt att jag går, han har ju dörrarna öppna på vid gavel där med Suzanne så han måste snabbt ta sin chans! Ha ha ha.

Väl tillbaka i mitt rum ligger jag i sängen och skrattar för mig själv! Tack och lov att ingenting någonsin hände med den där killen (han är inte ens snygg såg jag nu i ljuset!!) och tack och lov att jag inte slutade upp med en av de där piloterna från jobbet! Tack och lov att jag inte är singel längre (minns de där hemska känslorna som kröp upp när han aldrig ringde efter andra dejten), och tack och lov jag har en man som älskar mig, som inte är ute och flirtar med alla tjejer runt om i världen!

Tack och lov!! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0