Aj!

Idag hade jag en riktigt bra dag...fick åka som passagerare i Business class till Newark (New York) och behöver bara jobba hem om ett par dagar. Med andra ord nästan en liten mini-semester fast man får betalt! Inte helt fel va! Hann sippa på lite champagne och se TRE filmer! Sedan kom jag till hotellet och blev uppgraderad till ett 'executive room' vilket jag inte heller kan klaga på. Jag såg dessutom Gordon Ramsay (den elaka kocken) i flygplatsen vid passkontrollen. (Inte för att det är så mycket att se men ändå.)

Det enda jobbiga just nu är att var fjärde timme måste jag ta paracetamol. Det har pågått i flera dagar nu. Har sån himlans tandvärk!! Jag tror det är en gammal fyllning som gått sönder. Sitter och funderar på ifall jobbet skulle betala om jag gick till tandläkaren här, eftersom de betalar ifall vi behöver doktorer och om vi är sjuka? Vore ju bra i såfall eftersom tandläkare är något jag absolut inte har råd med just nu! Det gör skitont!! Måste ta mer piller nu om jag ska kunna sova.

Loving american TV by the way! Sex and the city is on! Yey!! Blir aldrig, aldrig less på det! Just nu är det en scen som jag vet mamma gillar; när Charlotte's man Harry sitter naken på hennes vita soffa och lämnar tepåsar överallt! Ha ha ha.





Kommentarer
malin

oh my - living the dreeeaaam eh? :) härligt vännen, det är dig SÅ väl unt ska du veta - jag är glad för din skull. du kan väl andas lite NY för mig och låtsas att jag är där med dig... dit skulle jag såå gärna vilja åka... trots att jag ALDRIG sett ett enda sex and the city-avsnitt (den du!) ler och du... gå till tandläkaren innan det blir för jäkligt... TUSEN KRAMAR (as always) /syrran

2009-02-10 @ 11:37:27
URL: http://mallafors.se
Bustjejan

" Jag såg dessutom Gordon Ramsay (den elaka kocken) i flygplatsen vid passkontrollen. (Inte för att det är så mycket att se men ändå.)"



FY PÅ DIG!!!!!!! hade jag varit i dina skor så hade jag faen hoppat på honom och tvingat åt mig en autograf samt en utskällning av honom! asg

Tror han och jag använder orden "Fuck" och "shit" lika ofta :D avgudar den karln!



Är tandläkarn så dyr i england? hemskt med tandvärk...tuggade själv sönder en lagad tand innan jul, lyckligtvis så gjorde de inte så ont, och dessutom så har jag tandläkarkort genom lss iom att jag har asperger, så jag betalade 0:- när jag lagade, kunde inte ens pruta på de!

Dock hört att det inte är så billigt här hemma heller....

Lycka till med tanden...

2009-02-10 @ 12:42:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0