Bye London, Hello Capetown!

Nu ska jag packa väskan och snart kommer Mark hem tidigare än vanligt, från jobbet. Han ska nämligen följa med mig till Kapstaden i Sydafrika i helgen! Äntligen!! Det är ett av mina favoritställen på jorden, det är så otroligt vackert där, och nu ska jag få visa Mark runt. Vi ska hyra bil och åka runt den dramatiska kustvägen där bergen sluttar mot de kilometerlånga stränderna, se pingviner, ligga på stranden, ta en cablecar upp till det vackra Table mountain med utsikt över hela Kapstaden, se den mest sydliga punkten i Afrika; Cape point och äta god stek och dricka vin från vinodlingarna där hotellet ligger! :) Längtar tills vi kommer dit!

Ha en bra helg allihopa! :)





Kommentarer
malin

hoppas att ni får det härligt härligt härligt... kramar

2009-02-26 @ 20:46:03
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0