Happy Valentines Day!


Nu kan jag visa korten jag ordnade genom www.moonpig.com (helt fantastiska och roligt!) till mina underbara familjemedlemmar hemma i Sverige och till min man! Vet inte om ni kan se vad som e skrivet i Marks kort, men det e en rolig 'intervju' med oss som jag skrev! Ser med andra ord ut som om vi e med i en skvallerblaska. Hoppas han gillar det! Vi ska ha en 'romantisk' dag hemma imorgon och han ska laga middag. Jesse och Jimmy har rest bort och vi e ensamma! Yes!! :)

Hoppas ni har en fin alla ♥-dag allihopa!

Kortet till min familj hemma i Sverige:


Kortet till Mark (utsidan och insidan):



Kommentarer
Fadern

Hej min älskade dotter.



Tusen kramar till dej och din underbare man på alla hjärtans dag.

/Fadern

2009-02-13 @ 21:16:20
Fadern

Glömde.....

Många tack för det fina kortet,.....saknar dej också.

/Far

2009-02-13 @ 21:25:39
Fanny

De va roliga kort ;) Ha en bra alla hjärtansdag :)

2009-02-14 @ 23:11:48
URL: http://effet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0