Malins utmaning!

Okej Malin, nu fattar jag!! Det tog ett tag.... hi hi. Man sätter alltså ut en bild från den sjätte mappen i sitt bildarkiv, letar upp den sjunde bilden i mappen och ser vad man får fram! Vilken rolig utmaning! :) Okej jag ska prova och se vad det blir....

Det blev en bild av Mark utanför en stripp-klubb i Patpong market, Bangkok! Tur att det inte var nionde bilden jag måste lägga ut för den var lite 'dirty' (från samma ställe). Ha ha ha! Han fick nämligen ett porträtt målat av en Thai-strippa.....hon hade en penna uppstucken i.....ni vet vad.....och målade ett porträtt av Mark som han fick behålla. Kan tala om att jag inte direkt ville ta i målningen efteråt......ha ha haaaaaaaaaa. Nu fick du mig att asgarva av alla minnen Malin! Tack! :)



Tycker dock att den fjärde bilden var lite roligare, så jag lägger in den med!



Skickar utmaning vidare till Malin (moster), Matilda och Maricell! Lycka till tjejer!



Kommentarer
malin

skrattar åh vad roligt - ja det var PRECIS så ;) kram på dig knäppis (jag hade inte heller velat ta i "det där" porträttet ler)

2009-02-08 @ 09:46:29
URL: http://hockeylinus.blogg.se/
malin

oj - det blev fel med bloggadressen i min kommentar ovan, Linus hade visst lånat min dator och kommenterat någongstans... hans blogg låg kvar - sorry ;)

2009-02-08 @ 09:48:49
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0