Nattugglan

....det är jag! Jag mår som allra bäst på kvällarna och nätterna, speciellt när jag sitter vaken ensam, sent, och vet att jag har ännu en sovmorgon framför mig imorgon. När alla andra gått och lagt sig (för att de måste upp tidigt) och huset är tyst. Det är bara jag, TV'n och natten som ligger svart utanför. Det känns alltid lika härligt att få vara vaken hur länge jag vill eftersom jag aldrig är trött vid den här tiden. Oftast är jag vaken till 2-3-tiden. Mark förstår sig absolut inte på mig! Andra bullar är det dock på morgnarna när det känns som någon slagit en klubba i huvudet på mig och jag sover så hårt, som i en koma, och kan sova för eeeeeevigt!!! Zzzzzzzzzzzz. Jag har alltid varit likadan, ibland känns det nästan som om jag gruvar mig för att gå och lägga mig, undra varför? Även när jag är på jobbresor i hotell, när jag är så trött att huvudet bara snurrar, ligger jag helst och läser tills ögonen nästan måste hållas upp med tändstickor.

Hur som helst, tänkte lägga in ett par bilder från helgen i stället för att skriva ner allt.....

Fredag kväll på puben 'Waxy O'connors':



Igår for vi in till city och gick på ett Skandinaviskt cafe! Helt fantastiskt var det där inne! Drack gevalia-kaffe och satt och dregglade över allt godis som de sållde runt omkring! Om du läser detta pappa så om du klickar på bilden av Mark och tittar ner mot det vänstra hörnet på bilden, så ser du din favoritmat!!!! BULLENS!! :)



Sedan for vi till Camden market....de hade lite nya marknader där också, kul!



Idag gick jag och Mark ut på promenad i solen vid en översvämmad Themsen, och sedan gick jag och Jesse på bio igen och såg 'He is just not that into you'. Och bara så ni vet så är det VÄRLDENS BÄSTA FILM!!!!!!!!!!!!!!!!! Ni måste, måste, måste se den! Alla hundratals tjejer som satt där inne på bion satt och tjöt av skratt och vi grät såna där härliga lyckotårar! En sån underbar, underbar film!! Ni måste se den, hör ni det????!!!!

More Photos


Jimmy hade lagat Indisk curry till oss alla när vi kom hem! Yummmmyyyyy!



Kommentarer
malin

vilken härlig helg du har haft vännen... det är fantastiskt att höra dig så LYCKLIG - det gör mig så glad... :) kram på dig - och hälsa Mark ;)

2009-02-09 @ 07:46:36
URL: http://mallafors.se
malin

ja ja ja... du är allt svensk fortfarande du också - och hade du bara haft tillgång till SVT (tänk vad du missar mkt bra tv - typ agenda och sånt) så hade du också suttit bänkad i lördags... flinar trots att inte Carola är med ;) kram på dig - när hela spektaklet är över ska jag fixa dig en cd... haha

2009-02-09 @ 21:03:22
URL: http://mallafors.se
Kussen Fanny

Tack för filmtipset :) Hoppas allt är bra med dej o M! Kram

2009-02-09 @ 21:41:37
URL: http://effet.blogg.se/
Kussen Fanny

Tack för filmtipset :) Hoppas allt är bra med dej o M! :) Kram!

2009-02-09 @ 21:43:21
URL: http://effet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0