Omöjligt!?

Så blev jag ledig hela veckan... Ganska skönt men samtidigt jobbigt eftersom jag förlorade massor med pengar på det!

Sitter här med en kopp Jasmine tea och vilar efter ett aerobics-pass. Skönt med lite motion! Har haft en lugn dag då jag har chattat med Matilda och Jessica på msn, sov till klockan 11.30 och har strötittat på TV.

Ska snart äta middag (lowcarb tacopaj....mums!!) och sedan gå på bio med Jesse. Bridal Wars....en riktig tjejfilm! Hi hi.

Vägde mig precis och hade gått ner ett kilo. Men ETT kilo på fyra veckor??????? Jag menar, vad är det????? INGENTING!! Jag kämpar, äter nästan inga kolhydrater och tränar. Det känns dock som om jag gått ner lite mer än så. Så varför går jag inte ner i vikt?? Vad är det för fel på mig? Sist jag gjorde denna diet var jag mindre strikt och gick ändå ner 7 kilo. Jag blir så less och det känns ganska hopplöst. Om en och en halv månad ska jag vara en bridesmade på stranden i Australien och hade hoppats på att vara lite smalare då, men det verkar inte som så....

Känns som jag lika gärna hade kunnat proppat i mig en massa bacon-sandwiches, hamburgare, friterad kyckling, godis, chips, vin, öl och choklad under den här tiden, hade ändå inte gjort nån skillnad.

Suck!

Som tur är så har jag en man som älskar mig ändå....



Kommentarer
malin

tror du inte att kroppen "tajtar" till sig också då? det är väl inte bara kilon som ska försvinna, man ska väl flytta om och fixa till ;) kram på dig - jag tycker att du är duktig (psst - du har blivit utmanad i min blogg)

2009-02-04 @ 22:06:10
URL: http://mallafors.se
Jenny

Jadu Cilla.. Varför är det så orättvist? Men men.. om du tränar så formar du säkert till kroppen trots att vågen står stilla. O du, Mark o alla vi andra tycker om dig lika mycket om du så är en knubbsäl eller ett sugrör. Kram

2009-02-05 @ 11:04:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0