Så tråkigt....

Jag är så trött. Hela kroppen är håglös och jag orkar inte ens göra det jag egentligen måste göra, dvs ringa CSN, jobbet, gå på affären, städa, packa ur resväskan, tvätta, byta sängkläder, smsa och emaila folk, etc, etc. Jag vill bara sova hela dagarna. Jag har så himla ont i nacken och ryggen av vår dåliga madrass också, så det kanske inte hjälper.

Idag gjorde jag min tränings-DVD och stod ut till slutet men kunde knappt få kroppen att röra sig, inte ens efter en timme! Jag vet inte vad det är för fel på mig? Har jag sovit för mycket eller är det den mörka vintern som gör sitt?

Jag har inte ätit nästan något, bara soppa, fisk och grönsaker sedan i Lördags. Ändå gör det ingen skillnad såklart. Kläderna är precis lika tajta.

Nu måste jag rycka upp mig för jag måste laga middag och sedan ska jag dra mig ur huset och gå ut med en kompis, Michelle. Jag har inte träffat henne på nästan TVÅ år så det är verkligen på tiden! :) Egentligen får jag inte dricka alkohol men det är så man umgås här i England - på puben med ett glas vin. (Tog mig ett tag att komma ihåg ordet 'umgås', skrämmande att man glömmer sitt modersmål!)

Men egentligen vill jag helst bara sova..............



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0