Städa, städa, städa....nu förtjänar jag en liten drink!

Åh jag är så himla duktig! Klev upp i tid för en gångs skull (9.30!) och tog mig till doktorn. Det regnar och är SVINKALLT ute, riktigt sån't där äckligt väder som gör att det ser ut som det redan är kväll. Så jag skyndade mig hem (gick inte ens in på Primark!) och STÄDADE hela lägenheten (skurade tom golv på knä),, damsugade och städade hela sovrummet! Puh! Nu sitter jag här och gråter till ett program på TV. En pappa och dotter som letat varandra hela sitt liv har nu äntligen blivit sammanförda av Maury. Oooooh, I love Maury! Tyvärr kom Jimmy precis hem och såg mig sitta här och snyfta i soffan som en löjlis.

Intressant dag va? Inte direkt..... Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning för en kväll inne i stan. Mark och jag ska ut med en kompis (Dan) och hans nya TJEJ! Ooooh nyfiken, han är annars alltid en sån där riktig singel-kille!! Vi ska ut i Leiscester Square/ Piccadilly, det var verkligen inte igår!

Ha en bra helg!

P.S, Tack för alla kommentarer igår! Och du Maaaalin (Fors), jag förstår fortfarande inte den där utmaningen! Ehhh..... Sorry, jag är lite seg.... :/


Kommentarer
Maricel

Hej Cilla! Vad roligt du gillar bilderna jag tar :D Och tack för gratulationerna till jobbet! Det känns såååå bra att ha ett jobb! :D Jag skulle dock vilja resa minst lika mycket som du gör och se minst lika mycket som du ser, :P Men det kommer väl den dagen den också. :D Ha det så bra och jag hoppas vi ses snart! KRAAM!

2009-02-06 @ 16:37:17
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
malin

ler du är ju för söt... jag ska försöka förklara igen ;) i din dator har du väl en mapp för dina bilder? i den mappen har du kanske undermappar där du sorterar in bilderna, antingen efter datum eller bildnummer eller händelser eller... ja du fattar - gå in i den sjätte mappen och så väljer du den sjätte bilden i just den mappen (är du med?) och DEN bilden lägger du ut i bloggen :) det skulle liksom bara vara en kul grej... jag blev utmanad av en kompis och tänkte det var lite skoj kramar

2009-02-06 @ 17:06:48
URL: http://mallafors.se
malin

OCH jag tycker att du är jätteduktig som städat, vill du komma hit och fortsätta flinar jag kan bjuda på en drink blinkblink jag haaaatar att städa - det är det värsta... ;) tur att jag dammsög igår = slipper göra ngt sånt idag, snart blir det ett glas vin och god mat ihop med vänner kramigen

2009-02-06 @ 17:07:57
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0