Min älskling....

Jag tar igen det jag skrev tidigare idag.... bara för att jag gick ut på puben med Michelle så blev jag plötsligt mycket piggare! Vi pratade så mycket att jag allvarligt talat fick ont i halsen!! Såååå härligt att äntligen få träffas igen, nu ska det inte bli lika länge tills nästa gång! På vägen hem ringde Monica, hon gjorde min hemresa på bussen mycket roligare, vad jag skrattade! :)

Nu sover alla här hemma och jag sitter och dricker grönt te och tittar på Little Britian. 'I am the only gay in the village'!

Tänker på min älskade Mark som ligger där inne i sovrummet och snusar.Jag hann med att gosa honom bakom örat innan han somnade, det är sååå mysigt och han luktar så gott!  Han är den mest underbaraste man jag någonsin kunnat få. Michelle fick mig att tänka tillbaka på allt jag gick igenom innan jag träffade honom (med bl.a Marcus om ni minns...) och jag inser verkligen att allt som händer har en mening. Jag känner mig så lugn, lycklig och glad med honom, precis som det ska vara!

Hur kan man motstå ett sånt här härligt leende med en sån där härlig skrattgrop som jag alltid varit så svag för?



Kommentarer
Jenny

Ja, det är härligt att vara kär Cilla! :) Kram

2009-02-25 @ 08:25:11
Mattis

Det kommer tårar när jag läser... jag är så glad för din skull gumman.

Det är underbart och en gåva att hitta sin livs kärlek!

2009-02-25 @ 10:52:42
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0