Dröm er bort till solen i Bahamas!

Sitter uppe igen, medan alla sover.... fick lite gjort idag i alla fall och hämtade även en bild-CD som jag lämnade in för ett tag sedan, från en undervattenskamera. Där var bilder från när jag scubadived i The Bahamas och från julen i Mauritius! Åååhhh vad härligt det var! Sitter här och drömmer mig tillbaka och önskar jag var där igen, i det klarblå vattnet. Tänkte att om jag visar lite bilder kanske jag kan sprida lite sol och värme till er hemma i iskalla Sverige också?! Hoppas det funkar! :)

Bahamas;







Mauritius;





Kommentarer
Jenny

Verkligen härligt!! Här hemma i Sundsvall snöar det.. igen. :p Kram

2009-02-26 @ 08:31:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0