Busy day!

Åh jag är så trött och har migrän! Har haft så mycket att göra idag! Bara ligger här och orkar inte röra mig, känns som jag ska svimma.

Igår var vi bjudna på horseracing med Marks jobb. Gratis bussresa dit, mat och vin och öl! Jättetrevligt med jättetrevliga människor, dessutom vann vi lite på hästarna! Yepee! :) Hade verkligen kul!

Vaknade dock med migrän i morse (man ska inte blanda öl, cider och vin på en kväll även om man inte dricker så mycket, bara så ni vet.....) och fick sedan tid hos doktorn eftersom jag trodde att jag hade öroninfektion. Men det hade jag inte som tur var!! Sedan for jag och lämnade igen en kamera jag köpte förra helgen som var värdelös (köp inte en Nikon!) och bytte till en hederlig Fujifilm. Jag fick även tag på en hyrbil över helgen, det var fullbokat överallt men till slut fick jag napp! Vi tänker nämligen fara och tälta i helgen vid någon mysig sjö....Men när jag väl skulle boka kampingplats var det fullbokat ÖVERALLT!!!!! Shiiiiiit!!!! Hittade tillslut ett ställe där vi fick plats imorgon, så nu blir det bara en natt i stället för två.

Hur som helst, hämtade hyrbilen och allt gick ganska smidigt....tills jag fick jag reda på att jobbet har ÄNDRAT mitt schema och gett mig en resa på söndag istället för på Tisdag, strulat till alla mina lediga dagar nästa helg när Marks brorsa plus fru kommer till London för första gången och Mamma, Lars-Evert och Ingemar kommer hit och dessutom tog bort min Hong Kong resa nästa vecka som är värd typ 10 000 kronor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahhhhhhhhh, ni kan ju kanske fatta hur ARG jag blev! Nu är ALLT förstört och de vill att jag far till Boston på Söndag morgon. Jag är så besviken! Min härliga avslappnade kampinghelg blev plötsligt förstörd. Men nu åker vi ändå imorgon eftersom vi hyrt bilen....får se hur det blir med jobbet. Typiskt!

Här kommer ett par bilder från Phoenix i alla fall. Det var så himla härligt att flyta runt på de där gummiringarna!!




Kommentarer
maricel

Åh så härligt det ser ut! Måste ha varit super-skönt! Och skit med ditt jobb! Hoppas det löser sig, sånt där är ju bra typiskt!! :( Hoppas allt är bra iaf :D Kramaaaaaaaar!

2009-07-14 @ 22:27:02
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0