Tack British Airways för min gratis-fyllning! ;)


Så fick man fara och laga tanden idag då, i Washington av alla ställen!.....låtsades att tanden gick sönder igår på flyget mellan London- Washington när jag åt en klump ris vilket betydde att jag fick allt ordnat och fixat och betalt av British Airways - på arbetstid dessutom!! Ha! Ibland måste man vara lite smart.

Tandläkaren var väldigt proffsig och sa att tandläkaren i England inte hade gjort något bra jobb med min rotkanal (det hade jag redan anat, dock himla typiskt att just jag skulle välja fel tandläkare) och att om han inte skulle bort ikväll kunde jag kommit tillbaka och han kunde ha fixat resten av tänderna som en GRATIS-TJÄNST och att sedan erbjöd han mig skjuts tillbaka till hotellet....men vid det laget var tanden fixad och jag smet iväg snabbt, snabbt ut till taxin! Vill inte ha en gammal tandläkare 'på sidan' av mitt äktenskap tack! hi hi.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0