Migrändag....

Idag är det en sån där dag när allt är jobbigt! Vaknade för tredje dagen i rad med en vidrig migrän! Sov några timmar till och sedan fick jag dra mig ur sängen, kroppen känns helt slut. Har så mycket att göra och ingenting verkar bli gjort! Det enda jag gjort är att försöka boka biljetter till Julie eftersom hon är på mina personalrabatter med jobbet. Hon har bestämt sig för att flytta hem till Australien mycket tidigare än beräknat och nu strular biljetterna eftersom hon är ute i så sen tid. SKITJOBBIGT för mig som måste boka, lägga ut pengar, fara in tidigare till ett kontor långt utanför Heathrow och hämta upp de himla biljetterna innan jobbet imorgon med alla resväskor!! Men man måste ju ställa upp för sina kompisar....

Ikväll ska jag titta på en lägenhet som ligger runt hörnet. Såg en annons på en tvåa och en trea och tänkte att man kan ju alltid kolla.... vet inte om vi orkar flytta nåt mer men vi är så less på att dela med andra, vi vill ha eget! Den här killen har två nyrenoverade lägenheter och de är jättebilliga motför alla andra vi sett runtomkring....så vi får se.

Nej nu ska jag ringa min söta lilla farmor!

Här kommer lite bilder från helgen....








Jag och Mark på 'the races' med hans jobb förra veckan!



Kommentarer
malin

härliga härliga bilder... och vet du, på sista bilden ser du ut som Julia Roberts i Pretty Woman-filmen, du vet när hon är med på någon häst-grej och trampar ner tuvor... ja du vet :) sötnos där!!! jättefin är du kramar

2009-07-14 @ 22:23:52
URL: http://mallafors.se
Solmaz

Du är så fin cilla!!

2009-07-16 @ 17:02:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0