Vill hem!! Hem till min man!!

Alltsa, jag har det himla bra. Har sovit som en stock i mitt lyxhotell i Chicago, sedan drack en kaffe medan jag latade mig med att lasa min superbra bok i sangen. Gick till gymet och gjorde en riktigt bra workout och avslutade med att simma i den ljumma poolen och bubbla (medan jag sag ut over hela Chicago fran poolen, som ligger pa floor 42 och har stora glasrutor utemot staden). Duschade och stal 2 badhanddukar (skitsnygga, kunde helt enkelt inte lata bli, och ingen vet ju om det....) och gick sedan och satte mig i mitt favoritkafe 'the corner bakery'. Drack kaffe latte och tog mig en supergod grilled chicken panini med sallad. Bara njot liksom av dagen, solen och hettan.

Men nu vill jag i alla fall bara HEM!! Jag saknar Mark, min man, otroligt, otroligt mycket!!!! Vill att nattflyget hem ska ga fort, fort och att vi antligen ska fa en tisdagkvall tillsammans och fira att vi varit engaged (forlovad) i ett helt ar! Ahhh, bliss. Helgen i Paris och alla minnen, Mark som friade vid Eiffel tornet vid midnatt, verkligen nagot underbart att fira! ♥



Kommentarer
Kusse Amanda

Cilla, du verkar lite smått kriminell! Tandlagningen och handukar... Vet din gulliga MORMOR om detta? Närå, det är klart man ska utnyttja sina chanser! ;) Kram på dig!

2009-07-28 @ 08:39:49
URL: http://anussniffarenamanda.blogg.se/
Bella - foto

Oh vad avundsjuk jag blir nu! Gör inget annat än att längtar tillbaka till USA. Ska ta o läsa igenom din blogg ordentligt när jag kommer hem i kväll=) Haha, när man tar med sig handdukarna så vet man att det är ett fint hotell man bor på;-)

2009-07-28 @ 09:28:22
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
modern

Cilla, nu får du skärpa dig,Jag vet inte vad jag lärt dig, men du måste sluta med detta bedrägliga liv. GLÖM inte orden - Det börjar med en synål och slutar med en sliverskål. LEK INTE MED ELDEN!!!!!!!!!!!

2009-07-29 @ 19:31:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0