Helt slut.....

Jag sitter i soffan och har ont i huvet, har haft sooooooooooooo mycket den senaste tiden att jag knappt hinner sova! Mina underbara mostrar och kusiner; Malin, Evis, Mia och Evelina har varit i London i helgen och vi hade supersuper mysigt och roligt! Jag klarade mina prov forra veckan med jobbet och jag klarade av min rotfyllning hos tandlakaren! Puh!!

Nu har jag kurs i 'Club world' (business class) i 2 dagar och jag har inte sovit ut sedan innan vi for till Venedig. Marks kusin bor hos oss nu med, han har precis flyttat till London, och vi lagade middag till honom och hans sk 'tjej' (hon har en annan kille med) ikvall.

Kan bara garantera att nar jag kommer till Mombai (Indien...urk!!) pa onsdag ska jag bara soooooooova och ha indisk huvudmassage! Ser verkligen fram emot det! Det e det allra basta med mitt jobb; tid till bara MIG, dega i pyjamasen i mitt hotellrum och gora precis det jag vill! Mmmmm.....

Have a nice week! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0