Panik!

Har så mycket att göra, hinner knappt sova!! Venedig var uuuuuunderbart (ska lägga in lite bilder snart...) och efter att ha blivit stoppad av 'UK border control' rätt länge (ang. Marks visum) och han äntligen blev insläppt i landet var det bara att packa ur väskan och nu spendera resten av veckan med att göra mina safety prov med jobbet. Suck......... kan inte finnas nåt tråkigare!!!!

Just nu sitter jag dock här med panik som har byggts upp under flera veckor...men det blir bara värre och värre för nu kan jag inte komma upp med några mer ursäkter för att ringa min tandläkare och ställa in min tid klockan 17.30... IDAG!! Åh jag hatar, hatar, hatar tandläkaren!! Och nu är det värre än vad jag någonsin har gått igenom, för nu ska jag fixa en rotkanal! En rotkanal!!!! Fattar ni, det kan inte finnas något värre! Man har hört så många skräckhistorier. Jag har ont i magen och vill verkligen inte gå men om jag inte går så blir det bara värre. Åh, snälla önska mig lycka till.

Om jag inte går kommer jag nog att sluta upp såhär!





Kommentarer
malin

hoppas det gick bra hos tandläkaren... jag vet hur det känns - men du, det kan bli bättre... kram på dig, vill gärna se bilder från Venedig

2009-05-20 @ 22:11:49
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0