Buffalo wings and Cadburys chocolate buttons...

....är vad jag precis vräkte i mig. Jag får ofta ett sån't otroligt sug efter 'buffalo chicken wings' efter en lång dag på flyget, och speciellt när jag är i Toronto, så jag smög mig över gatan i kylan utan jacka (hade glömt den hemma) och beställde dem i min vanliga bar 'Jack Astros'. Satt där i baren, i den typiskt amerikanska dinern och bara ville ta mig en kall öl medan jag väntade men höll mig. Ville inte sitta där ensam som en saddo. Sprang tillbaka till hotellet och fort, fort upp i hissen och in på rummet. Hittade en bra film och.....ahhhh.. äntligen! Mmmmmm....

....men ganska snart insåg jag att de var de värsta buffalo wings jag någonsin ätit! Torra, inte nog med blue cheese sås och... hemskt helt enkelt! Fy vilket slöseri med tid och pengar! Hur som helst, kankse jag lärt mig en läxa att inte springa över gatan och köpa feta kyckling-wings mitt i natten. För klockan är ju faktiskt 3.30 på natten hemma i England! Oh.... Fick trösta mig med en påse chocolate buttons jag hade stulit från planet....

Det är så här de ska se ut.... så oootroligt beroendeframkallade!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0