Att ligga inne när solen skiner....


...det är vad jag gör. Åh jag är så trött, hela kroppen värker. Antingen håller jag på att bli sjuk eller så är jag bara helt slut? Kom hem från Mumbai (Bombei) i morse och har sovit fem timmar, jag orkar inte ens bry mig om att solen skiner där  ute och att det är sommarvärme i luften. Jag vill bara ligga här i sängen i mörkret hela dagen!

Mumbai var riktigt bra, flyget var inte lika proppfullt som det brukar vara, jag sov ut ganska bra, gick på gymet, ryggmassage (sååååååå underbart!), spa och jaccuzzi. Sedan beställde jag en underbar indisk curry på roomservice och kollade på film medan jag åt. Som en riktig liten hälsoresa. :) I loooove my job!

Marks kusin Blake bor hos oss nu medan han letar jobb och bostad i London. Han är jättesnäll och trevlig men det finns ett litet problem.... han skulle bara bo här i en vecka eftersom vi delar med Jesse och Jimmy och det inte är rättvist mot dem om han bor i vardagsrummet för länge, men nu verkar det som om han vill vänta på ett jobb som börjar i Juli.... i ett annat land!! Ifall han får det jobbet kan han inte binda sig vid att hyra något här i London men vi kan såklart inte låta honom bo här tills dess....men kan ju inte säga åt honom att flytta heller!? Very tricky!! Dessutom har han bara bott med sin mamma hela sitt liv (han är ensamt barn och mamman är ensamstående) så det blir till att vi lagar all mat, diskar och ser efter honom och han äter precis lika mycket som en lång, växande 21-åring brukar göra; helt otroligt enormt mycket!!!! ;) Men det är Marks kusin så såklart kan jag inte säga något, det är bara att bita ihop. Hoppas det bara inte blir allt för länge som vi måste försörja tre personer!!! Känner mig lite irriterad och i nästa sekund får jag dåligt samvete. Jag menar absolut inte att jag är snål men om jag vore honom skulle jag nog gå och handla lite mat ibland.... Såklart vill jag ta hand om Marks kusin, men vart går gränsen?? Kanske någon där ute har något råd?

Nej nu ska jag försöka kliva upp och se om jag kan ta mig ut på en promenad i solen trots allt. Ajjjjjjjj kroppen värker!!

Have a nice weekend! ♥


Kommentarer
monica

Du är så lik din goa mamma. Ibland måste man komma ihåg sig själv oxå. Kramizar

2009-05-31 @ 23:21:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0