Take me down to Venice city where the Rivers flow and the gondolas are pretty! ;)

Finns det något tråkigare än att plugga? Sitter här (i Toronto) och övar till mina årliga test med jobbet på datorn. SEP= Safety Equipment and Procedures. Har mitt årliga prov nästa vecka. Och har inte börjat plugga förrän idag och så fort jag började fick jag migrän!!!! Ahhhhhhhhhhh panik, hjälp mig!! Varje år är det samma sak, jag får panik och börjar plugga som en galning fast jag orkar bara koncentrera mig i typ tio minuter innan jag måste göra något annat som är roligare, sedan springer jag runt på jobbet och försöker få tag på de senaste böckerna som man måste ha med sig (och borde ha uppdaterat under året - inte dagen innan!) Varje år försöker jag hitta på en ny ursäkt så att de ska ge mig nya, redan uppdaterade böcker. Ibland har min väska blivit stulen och i år sa jag att jag hade flyttat och böckerna försvunnit i flytten. Sedan tittade hon på mig som om hon inte riktigt trodde på min historia i år (alltid samma tant där, typiskt!) och sa att de inte hade några böcker att ge mig fick jag lite smått panik. Hur ska jag hinna fixa allt??

Här är en regel som jag i alla fall tycker de borde infoga på British Airways; (He he he heeee!!)

See Jake enjoy the fun slide.

Nej, över till något roligare;

Vi ska åka till VENEDIG till helgen och hälsa på Marks mamma och pappa som är ute och reser runt Europa (som ni nog redan vet)! Jag har aldrig varit där och vi ska kampa, tänk jag och Mark ligga och trängas i ett litet tält, håller tummarna för att det inte ska regna eller finnas några myror runtomkring! Lääääängtar i alla fall, ska bli kul att åka bort med Mark en liten sväng. Har alltid velat åka i en sån där gondol och höra han som står bakom och paddlar sjunga 'Ohhhh Soooole Mioooooo'. Och om han inte gör det tänker jag ta den där paddeln och slå till honom i huvet tills han gör det! ;)


Romance in Coronado...


Kommentarer
malin

eller också får väl Mark sjunga...? :) hoppas ni får en härlig resa! kram

2009-05-13 @ 21:47:46
URL: http://mallafors.se
malin

eller också får väl Mark sjunga...? :) hoppas ni får en härlig resa! kram

2009-05-13 @ 21:48:43
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0