Cilla has gone 'walkabout'!


Yes så är det! Alltid borta, inte hemma. Kan typ aldrig få tid att skriva i bloggen eller emaila folk. Och nu har vårt internet tagit slut hemma och vi måste beställa nytt och det tar flera veckor! Suck....tänk vad man blir van att ha internet och mobiler osv, och när det inte funkar blir man nästan GALEN!!

Sitter nu därför ensam i en pub där man kan använda internet gratis...så jag beställde en kaffe latte.

Sedan sist jag skrev har jag gjort en massa grejer. Förra Lördagen var mysig, jag och Mark åkte till Richmond och hade picnic där bland hundratals andra människor vid Themsen i solen och både på Fredag och Lördag kväll grillade vi hemma på vår takterass. Vi var ensamma hemma hela helgen....häääääärligt! :)



I Söndags for jag till Phoenix, Arizona. Jag har fått lägga till en kompis på mina standby biljetter på jobbet så jag la till Julie och hon följde med mig i fyra dagar. Vi hade jättekul tillsammans, hyrde bil och körde till Sodona, en fin by uppe bland alla canyons och röda klippor, helt ute i öknen bland alla kaktusar. Underbart! Kändes som en riktig liten semester. Att hon dessutom fick åka i första klass gjorde det hela ännu roligare - hon var helimpad!! Ni kan ju tänka er hur mycket det kostar annars om man betalar fullt pris, typ 50 000 kronor!!!!!!!!! Ahhh. Lucky girl! Själv fick jag jobba.

Nej nu ska jag hem och sminka mig, sedan ut på en australiensisk pub med ett Jana och hennes kompis. Dags för lite tjejkväll! :)

Här är ett par bilder från Phoenix:




Kommentarer
malin

åh gumman... jag förstår om det känns jobbigt att inte kunna vara hemma när man vill... du får försöka att ladda olika batterier beroende på vart du är... ladda upplevelsebatteriet när du är ute och jobbar världen över - och ladda mysbatteriet när du är hemma med din man... :) och så får du nyttja det uppladdade när du inte är där du vill vara... eller ja - du fattar va'? ler kram på dig, hoppas du mår bra i alla fall :)

2009-05-07 @ 21:13:37
URL: http://mallafors.se
Mattis

Jaså ojdå :) Såg filmen Australia häromdagen annars hade jag nog inte fattat rubriken. Har du sett den filmen??? Den är helt underbaaaaar!!!

2009-05-07 @ 21:35:50
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0