Jag = en vampyr?

Har sett ett program i USA om vampyrer. De tycker inte om att sova under natten....och de dricker blod. Usch....nej, jag HATAR ju blod!! Usch. Undrar dock om jag har ett litet drag av en vampyr? Jag tycker inte om att sova under natten, jag vill bara sova nar det har blivit ljust ute. Hela mitt liv har jag haft en 'radsla' for att ga och lagga mig och om jag lagger mig vill jag helst ha en rolig bok eller en ny skvallerblaska som kan lugna mig innan jag somnar. Nar jag var liten var det Kalle Anka som jag laste om och om igen under tacket med ficklampan, mamma och pappa fick ju inte se eftersom de blev galna om jag inte sov! Sedan jag blev vuxen och ingen kan bestamma stannar alltid uppe tills jag blir supertrott och klockan har blivit minst midnatt (oftast sitter jag vaken till tidigt pa morgonen). Fast Mark vill sova tidigare sitter jag vaken mycket, mycket langre in pa natten. Varje gang jag sover i hotell vaknar jag till som tatt under natten med badrumslampan lysande, och nar jag ser morgonljuset strimma in genom gardinen blir jag till slut riktigt lugn och somnar, in i en djup, djup somn. Vill inte kliva upp och skulle kunna sova hela dagen. Bara jag vet att det har blivit ljust ute, blir jag lugn. Vad beror det pa? Jag har alltid haft ganska mycket hemska mardrommar, men jag tror inte det har med saken att gora?

Konstigt? Ja, jag vet.....

Inatt har jag lidit i mitt Sheraton hotellrum. Har legat vaken mycket och bara velat forsvinna! Min tand har blivit mer och mer ondskefull och jag lider. Har aldrig veta om en san pina! Nu ska jag ut i soliga Baltimore och leta frukost (om jag kan oppna munnen...?) eftersom all paracetamol och ibroprufen ligger och svider i en tom mage.


♥ Tack och lov har jag fatt de basta nyheterna!! Fick ett sms av pappa idag och fick prata med en 'pigg' pappa innan jag for hit! :) Jipppiiii! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0