Crazy Miamians!

Vad e det med dessa Miami-killar? Klev ut utanfor hotellet och gick typ tre minuter till shopping-centret och under den tiden tutade massa bilar och mystiska killar mumlade till mig pa gatan! Sedan hamnade jag i supermarket och den svarta killen som packade mina matkassar undrade var jag kom ifran och om jag kunde komma tillbaka! Ha! Sedan satte jag mig i hotellets internet cafe nu och det satt en annan svart kille bredvid mig i solglasogon och trodde att han var cool. Vi pratade inte mer an ett par ord (jag bara undrade om datorn funkade) och sedan innan han gick gav han mig en LAPP med hans telefon nummer!!!!!!!!!!! 'Here is my number in case you wanna call me sometime' sa han och gick!!!!!!!!!!!!!! VA????????????

Om ni vill ringa honom och kanner er desperata, har ni nummret har: KLILK (786) 234-4094! Otroligt!

Tror det e dags att jag gar tillbaka till mitt rum och laser dorren! Jag undrar om det beror pa att jag har ett urringat linne pa mig? Men det e faktiskt 32 grader varmt och ska man inte kunna ha det da?? Galningar!

P.S, nu satte det sig en annan stor svart kvinna bredvid mig i internet cafet och hon sitter och pratat hogt med sig sjalv! Bast jag sticker!!





Kommentarer
Cecilia

Ha ha ha ha. Underbart!

2009-09-23 @ 17:28:18
URL: http://cesandthecity.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0