Hick, hick!

Aj aj aj, mitt huvud sprängvärker! Men åh vad jag har längtat efter den här stunden när jag ligger hemma i MIN säng med min rosaluddiga varmvattenflaska vid fötterna under täcket! Ahhhhh, ni förstår inte hur härligt det känns efter en lång natt på flyget. Att det är dagsljus och att alla andra jobbar gör det hela ännu härligare!

Det gick bra att jobba hem från Miami, fast nattflygen tar mer och mer stryk på mig. Alltid efter vi haft rast och jag sovit i bunkrarna uppe i taket börjar jag nysa och näsan rinner, riktig allergi. Det blir värre och värre med tiden och jag undrar om det är för mycket damm där uppe? Jag blir ofta också så sur och less efter rasten att medan alla surrar och har roligt orkar jag knappt delta. Jag bara känner mig som en allergisk zombie som bara vill hem! Att jag hade migrän hela natten gjorde ju inte saken bättre heller....plus att jag hade hicka! Jag HATAR hicka!!!!!!!

Vi hade lite action som vanligt på flyget med ett par gamla indiska passagerare som bråkade och styrde och ställde och vår purser skulle tillslut rapportera dem till BA. Speciellt som de reste på 'staff travel' biljetter (deras son jobbar för BA) och de var uppgraderade till business class! Inte bra för dem....... Men så går det när man inte uppför sig.

Godnatt!



Kommentarer
Mattis

Kollade på lite bilder från Bahamas. Pleeease take me there :]

2009-09-24 @ 12:37:00
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0