Fisk i turbulens!

Har precis kommit tillbaka fran shopping centret i Newark, New Yersey. Kom hit i eftermiddag. Ooooooh vad de har bra butiker!! En massa rea hade de med! Men nar jag ar jetlagged och helt yr i bollen - som idag - borde jag inte fara och shoppa eftersom jag bara blir virrig och koper en massa utan att ens tanka mig for. Idag blev det 2 toppar (en var liiiite val dyr...) och en 'fishbowl' till Mark i 'petshoppen'!!! Ahhh. Fast han har ju faktiskt velat haft en fishbowl. Jag var valdigt nara att kopa en fisk att stoppa i den, men sedan kom jag ihag att den stackars fisken skulle overleva hela flygresan hem till London....Ooops, utan mat dessutom (det kom jag pa precis nu)! Tur att jag hejdade mig i sista sekunden! Undra hur den stackars fisken hade klarat sig medan den skumpat runt i flygplanet...hi hi?

Det blev ett par tacos och en kaffe med. Men jag var sa yr att jag bestallde TRE tacos och en superstor dricka....oj. Kunde inte ata och dricka upp det. Bara satt dar och yrade.

Tog mig i alla fall tillbaka till bussen och hotellet och nu ar det dags for Anna-Cecilia Onken att lagga sig i mitt superstora hotellrum i min underbara sang och se pa TV! Mmmmm....

******************************************

Imorgon firar jag och Mark att vi varit gifta i ETT helt AR!!!!! ♥♥
Himmel, var tar tiden vagen? Tyvarr kan jag inte vara hemma med honom, typiskt!! Vi ska fira i helgen i stallet - men helst vill jag ju vara hemma med min underbara man pa var brollopsdag!

******************************************



Kommentarer
Mattis

GRATTIS på er första anniversary! Pussssssss!

2009-09-08 @ 15:26:33
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0