From Camping to Cairo!

Vi hade en häääääääääärlig helg i Bath! Tog mer Imigran och sov lite innan Mark kom hem på Fredag kväll och plötsligt mådde jag bättre! Det tog tre dagar och fast man blir helt slut i ett par dagar efter en migränattack så är det som om man vunnit högsta vinst på lotto när det äntligen lättar!

Så vi for till Bath och kampade med Janice och Gary. På Lördagen for vi och såg lite små byar ute på landsbygden och åt god middag i den lokala puben och i Söndags tog vi en riktig seightseing tur runt hela vackra Bath! (Bilder kommer senare...)

Nu sitter jag och väntar på att mitt nagellack ska torka och Mark ser på Aussie AFL fotboll. Om ett par timmar ska vi åka till........... CAIRO!!!!!!!!

Mark ska följa med mig på min jobbresa. Vi har aldrig varit där förut och det är en av mina absoluta drömmar i livet; att få rida på en kamel runt Pyramiderna i Egypten. Och nu, imorgon, blir det av!! Jipppiiie!! Ibland bara ÄLSKAR jag mitt jobb!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0