Hej Bob!

Ooooohhhhh han lever!!! Puh!!! Jag kilade ner till 'the pet shop' igar och kopte en fisk till Mark innan han kom hem eftersom han velat haft en och jag kopt glaskulan i USA. De som jobbade i affaren sa att den skulle ha en pump men slog upp det pa internet och det stod att den skulle kunna leva utan pump..... Fisksorten heter Peta och den ser fin ut med sina stora bla fenor. Det ar en tropisk fisk fran....Japan eller Thailand. Hm...

Men imorse tittade vi ner i kulan och den lilla fisken lag alldeles livlos nere vid botten!!! Jag fick panik och rusade tillbaka till affaren och fick kopa en liten pump!! Snabbt, snabbt hem igen och stoppa i pumpen, jag ville ju inte morda den lilla stackaren!

Han heter Bob forresten. Nu simmar han runt lite forskrackt efter ett ganska handelsefullt dygn! Han verkar skraj for bubblorna och gommer sig bakom en av snackorna som vi tog i Samos. MEN HAN LEVER!! TACK OCH LOV! Puh!!

Nu ska jag ta tunnelbanan till Jana och at lite lunch och surra i flera, flera timmar! :)

Och i efterskott;

Grattis lilla fina underbara ALEX som fyllde 1 i onsdags!!!!!!!! (Mattis jag stal din bild!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0