Johannesburg....

Efter ett megalaaaaaaaaaaangt flyg under natten och sedan ett par timmar i min underbara sang i mitt hotellrum gick jag till baren och hade en riktigt trevlig middag (stor stek och musslor...mmmmmmm) och en massa glas med vin med de underbart trevliga manniskorna i mitt crew! Not bad.... Hade verkligen en kul kvall!

Ska nu sova och sedan upp och traffa Marks kompis Dave som kommer fran Sydafrika och han ar och halsar pa sin pappa och sina kompisar just denna vecka innan han flyttar till Australien! Imorgon blir det seightseing med honom och en massa nya erfarenheter! Han ska visa mig runt det RIKTIGA Joburg!

I love my job! (fast ibland tar det nasta kol pa mig!!!!!!!!!)

Godnatt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0