Kill me someone!

Alltså, jag måste till posten och hämta ut ett paket, måste till tandläkaren (men avbokade), måste handla, hämta upp hyrbil, packa tältet, kläder etc, etc, etc. Vi ska nämligen åka och kampa i helgen med Janice och Gary. De är i Bath och jag har precis bokat kampingen.

Plus att Bob's vatten är smutsigt så jag måste byta innan vi far....

Ska bli riktigt mysigt att fara bort och kampa om det nu inte vore för min himla, idiotiska, vidriga, mördande MIGRÄN!!!! Jag trodde faktiskt min sista stund var kommen i natt. Det påminde mig om när jag var tonåring och pappa fick skjutsa mig till akuten för mitt huvud höll på att skäras sönder av smärtan. Som om en kniv sitter där i tinningen och någon vrider och vänder på den så att ögat håller på att poppa ut.

Jag har tagit så mycket medicin för att kunna ens fungera men mina leder, armar, muskler och hela kroppen vill inte hänga med. Provade precis en ny nässpray med Imigran och nu känns det som om jag är en drogmissbrukare också. Känner hur medicinen sprids ut genom alla blodkärl men tyvärr verkar det inte sprida sig till hjärnan och tinningen. Suck..........

Snälla gode Gud, ta bort smärtan. Annars, please kill me someone!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Jenny

O jag har samma fel som förra helgen.. igen. Den engelska medicinen kanske inte är så bra trots allt :( Synd om oss Cilla! Krya på dig nu! KRAM o hälsa alla aussies..

2009-09-25 @ 13:58:00
Anonym

Det låter inget vidare med migränen. Jag förstår att det är svårt i ditt jobb, men god sömn och ingen alkohol och koffein samt socker gör att man kan hålla den i hyfsad ordning. Har du provat tabletten Pronaxen? Du har säker provat allt!?

2009-09-25 @ 17:36:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0