They tried to make me go to rehab, and I said ok, ok, ok


Mehhh....uppdaterade bloggen inatt, 22 timmar sedan och det har inte uppdaterats an!!??

Sitter i Johannesburg, i mitt fangelse, ie rehabcentre! Vi i British Airways sitter fast i ett hotell med taggstangsel runt omkring och vi kan bara ga ut om vi har hotelltransporten bokad. Farligt i Joburg minsann! Men som tur ar har vi en fin bar, god restaurang och mysig pool med solstolar och en terass man kan sitta ute i. Imorgon ska jag dessutom pa massage! Mmmmm.... Vissa kallar detta hotel 'rehab' och det e kanske sant, man sitter fast med alla andra fast vi kan ju dricka alkohol iaf, hi hi. Och det roar vi oss med varje dag.

Spenderade kvallen med Marie, en svensk flygvardinna. Kul att prata lite svenska! Vi tog oss en drink i hennes rum sedan at vi en romantisk middag for 2 i restaurangen! :) Blev inte av att jag traffade Dave, han hade ingen bil och jag kan ju inte ta mig ut alldeles ensam ifall jag blir kidnappad eller sa.

Imorgon far jag hem och nar jag anlander i London finns redan Matilda, Tobbe, Jenny och Micke hos oss!! Jippiiiee! Hoppas nu Mark kan ta hand om dem ordentligt innan jag kommer!

Kram till er alla! Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0