Borta bra men hemma bäst!

Jag sitter i vardagsrummet, nyankommen från London och New Yersey. Solen skiner genom våra vita gardiner och jag dricker en kopp te och ser ut över allt stök som måste städas innan mamma och Lars-Evert hälsar på imorgon. Tvätttid klockan 14 och en lång lista av saker att göra.
.
Men....det gör inget för jag är hemma!
.
Livet är så härligt nu för tiden när jag är hemma! Blev hämtad av Mark på flygplatsen, åt middag i soffan och somnade i hans armar.
.
Vem hade kunnat tro att jag - den som älskar att resa mer än allt - plötsligt skulle börja känna mig så lugn och trygg när jag äntligen får vara hemma?!
.
Borta bra men hemma bäst, ett ordspråk som för första gången har någon mening i mitt liv! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0