Happy Easter from London!

Glad Pask!!

Min sista historia jag skrev i torsdags var nog inte den roligaste, men ville dela av mig lite av mitt liv....

Nu sitter jag i mitt hotell i Heathrow och kanner mig lite, lite mer positivare. Jag hoppas att det blir en till strejk om 2 veckor och om ingen loser sig kan jag inte bara grava ner mig, jag maste ga vidare fast det aldrig kommer att bli lika bra och enkelt med jobbet langre. Men jag ska inte ge upp och kampa med facket som stodjer oss!!

Det kandes minst sagt knepigt att komma till Heathrow nu och inte hoppa pa tunnelbanan, utan istallet tog jag bussen med en tjej i mitt crew till hotellet..... Mark e inte i London och vantar pa mig. Istallet sitter han ensam hemma i Stockholm och kanner sig lite orolig over alla barn som kommit och knackat pa och tigger godis eller pengar (han blev helt chockad!!). Nu vet tydligen alla barn att han inte kan prata svenska heller, ha ha ha. Forst trodde han att det var zigenare som ringde pa, men jag fick forklara om haxorna som far till blakulla!! Ha ha ha. Min gulliga, roliga man, han far mig alltid att skratt!!

Efter alla ar i London kanns det minst sagt knepigt att inte bo har langre, men jag angrar absolut inget! Jag maste bara vanja mig vid mitt nya liv och det tar nog ett tag...

Ha en bra pask allihopa och tank pa mig som jobbar hela helgen! Fick ialla fall ett paskagg av hotellet! :)


Kommentarer
monica

Glad Påsk lilla du. Såååååååå kul att du skriver på bloggen igen. Vi har skickat sms o önskat Mark happy easter oxå. Kramizar

2010-04-02 @ 23:31:21
Fadern

Glad påsk på dej min älskade dotter. Bra att du tagit dej till jobbet, allt kommer säkert att lösa sig.

Tack för en trevlig resa till Åland.

Kram

2010-04-02 @ 23:40:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0