Otacksamma miljonärer!

Hörde precis på nyheterna (jaaaa jag tittar på det ibland också, i smyg!!) att man inte blir lyckligare av att ha mycket (nu menar jag miljontals) med pengar! Ha! Läste också i tidningen om flera som vunnit på lotto och det 'förstörde' deras liv! Ha! Well...let me tell you, att jag skulle då inte bli mindre lycklig om jag var rik!!!!!!!!! Dessa människor är bara otacksamma gnällisar. Ge mig några miljoner och jag kan visa hur man har kul, njuter av livet och har mindre problem!
'
Visst, relationer och familj, hälsa och vänner är ju det absolut viktigaste i livet men inte tror jag att vinna pengar skulle göra just det något sämre direkt!?
'
Dagens skämt:
'
En man kommer hem från jobbet och ropar till frun: Älskling skynda dig att packa, jag har precis vunnit på lottot!!!
Frun frågar; Åhhhh vad härligt, ska jag packa för stranden eller för en trip till skidbacken i Österrike?
Han svarar; Äh det skiter väl jag i, bara du drar härifrån så snabbt du kan!
'




Kommentarer
Fanny

Haha, tack Cilla för din kommentar på bloggen men jag tror att du skrev fel namn eller så vet du nåt som inte jag vet ;)

2010-04-13 @ 11:13:11
URL: http://effet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0